Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności      
ROZUMIEM

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Krakowie 2022

Aktualności

Kilka dni, mnóstwo wiedzy i niezapomnianych wrażeń! Prelekcje z najbardziej aktualnych i ciekawych tematów tych czasów!

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości (Global Entrepreneurship Week) to globalna inicjatywa, mająca na celu promowanie idei „bycia przedsiębiorczym”, w szczególności wśród młodych ludzi. To ogólnoświatowe przedsięwzięcie bardzo efektywnie jest realizowane również w Krakowie. We współpracy z Kołem Naukowym Przedsiębiorczości i Innowacji zorganizowaliśmy w listopadzie 2022 roku, szereg działań mających na celu podniesienie kompetencji miękkich i praktycznych studentów krakowskich uczelni, niezbędnych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorczości. 

Co zrealizowaliśmy?

1. Seria warsztatów: Przeprowadziliśmy 10 tematycznych warsztatów, które obejmowały różnorodne zagadnienia związane z biznesem i przedsiębiorczością. Wzięło w nich udział 233 uczestników, którzy mieli okazję zdobyć praktyczne umiejętności i wiedzę. Jakie warsztaty zrealizowaliśmy?

  • Przedsiębiorczy TikTok, czyli jak wykorzystać tiktoka do swojego biznesu?
  • Wprowadzenie do biznesu
  • Work-life balance i zdrowie psychiczne
  • Budowanie marki i biznesu?
  • Od 0 do influencera – jak z szaraczka stać się rozpoznawalnym
  • Bezpieczeństwo w sieci
  • Copywriting – od czego zacząć?
  • Żywa reklama – czyli co i na jakich zasadach można publikować w Internecie
  • Rola psychologii w marketingu
  • Od zera do setki, czyli jak zdobyć pierwszych klientów bez dużego budżetu?

2. Prelekcje i panele dyskusyjne: W prelekcjach i panelach łącznie wzięło udział 622 uczestników i wystąpiło 15 prelegentów. Tematy, jakie były poruszane podczas prelekcji:

  • You Tu(Can)!  – X wskazówek jak rozwinąć skrzydła w biznesie 
  • Zarabiaj nawet 10 000 miesięcznie w branży usługowej, wykorzystując dźwignię nauki  
  • Odlotowy content w social mediach, który przyciąga klientów 
  • Jak rozwinąć firmę i pozyskać klientów mając mały budżet na start? 
  • Biznes to zestaw hipotez, czyli o moich i cudzych błędach
  • Sklep internetowy, który naprawdę sprzedaje! Prosta droga do poprawy ścieżki zakupowej i wzrostu zamówień!
  • Startupy, VC i Anioły Biznesu
  • Startup Cleaners Cloud – historia startupu
  • Startup Musicly – historia startupu
  • Startup Let’s Dance – historia startupu
  • Startup RECOMMENDme – historia startupu
  • Normatywny wymóg ubezpieczenia OC szansą czy barierą w rozwoju spółek AI?
  • Startup Autosnap – historia startupu
  • Innowacje i przedsiębiorczość- czy miejsce ma znaczenie?
  • Różnice kulturowe w interakcjach biznesowych, akademickich i towarzyskich
  • Delegowanie pracowników na rynku wewnętrznym UE – optymalne wykorzystanie unijnej swobody przez przedsiębiorcę?
  • Krakowski Ekosystem Startupowy

Po każdym dniu prelekcji i paneli odbywały się spotkania networkingowe. 

Było nie tylko tematycznie, ale też świetna atmosfera!


3. Networking: Po każdym dniu prelekcji i paneli odbywały się spotkania networkingowe, które umożliwiły uczestnikom szerszą wymianę doświadczeń i nawiązanie kontaktów. Dzięki temu stworzono relacje pomiędzy środowiskiem akademickim a biznesowym, co może zaowocować wspólnymi inicjatywami i projektami międzyuczelnianymi.

Skip to content